pøber´n & je Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hva liker en på 7 år 5 år 3 år 10 mnd. De to siste skal jeg nok klare å hoste opp ide til selv, men vil gjerne ha litt hjelp til de to eldste. På fohånd takk for hjelpa.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 jeg kjøpte boxer på h&m med kaptein sabeltann på...i silkestoff .. det falt i smak hos de guttene jeg kjøpte gaver til :-)
fox`y Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 7 åringen: klær m/tøffe motiv,dvd,cd,lego,diverse spill,bøker. 5 åringen: kansje d samme som 7 åringen bare i hans alderstrinn. 3 åringen: cars ting(masse kult i d),klær,lego,bøker (lek og lær) 10 mnd: klær,gåbil,leker m/lyd,spise sett osv
Dailis Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 7 år, litt tøffere klær - ikke bare disney og slikt. Musikk, spill (pc, ps osv) lego, bøker 5 år, Klær med motiv, lego, spill der og synes jeg, lego, psuslespill og andre spill, musikk og bøker 3 år, cars, biler, klær med favorittfigurer, lego, sabeltann, spill Synes ofte sengetøy med figurer har slått ann hos alle jeg da. spør gutta her er lyssabel og andre star wars effekter høyt på listen. Transformers er og moro (i alle slags str og prisklasser)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Har en som snart blir 3, og favoritt om dagen er bilene fra Postman Pat, traktorer og helikoptere..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Gavekort på kino DVD\CD Duplo\lego Klær
Lykkekløver Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 http://www.eventyrboka.no/ I tillegg til at gave mottaker og bestevennene om ønskelig - er med i bokas handling, får du trykket hilsen fra giveren på to egne sider Anbefales!
trillemamma Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Til de to eldste: Alt av klær, plakater og leker som inneholder motiver som Spiderman, Batman e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå