Engel, skatt og lite frø. Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hvor lang tid tok det, og er man i fin form etterpå? Hva gjør dem sånn i praksis? Hadde dere med mannen? Skal selv inn på mandag morgen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 kan ikke svare deg,men ønsker deg lykke til på mandag.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk, anonym;)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 De dytter på babyen utenpå magen. Du vil få en sprøyte på forhånd for å unngå kynnere akkurat mens de holder på. Jeg hadde ikke med mannen for alt skjedde så fort, men du må gjerne ha han med hvis du vil. Hører noen som sier det er vondt, det synes ikke jeg og de prøvde tre ganger etter hverandre (de klarte det hver gang, men han sparket seg tilbake umiddelbart etter at de slapp). kanskje forskjellig fra person til person. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Jeg fikk beskjed om at mannen måtte bli med, fordi man kan risikere å sette i gang fødselen av det. Sjelden, men greit å ha ham der i tilfelle.. Men min snudde selv før det ble aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå