Pingu69 Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hei alle sammen! Jeg vet at det ikke er lov med reklame, men denne nettbutikken MÅ jeg bare få lov å skryte litt av! Rideranke.no heter den, og jeg tror den kom i fjor. Jeg har handlet der to ganger nå, og varene kommer fortere enn fortest! De er megaraske til å svare på mail, og klærne er bare helt fantastiske. Endelig noen som har klassiske babyklær! Og heldigvis får de inn flere størrelser til våren. Må ærlig innrømme at jeg er litt lei av de danske merkene som alle andre har. Er ikke fan av grønt, brunt, oransje, lilla, grå.....
LivetErEnLek Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Vel, ble nysgjerrig og tok meg en tur innom og må si jeg ikke ble videre imponert. Leveranse osv har jeg ikke noen erfaring med herifra, men var ikke store utvalget og det som var der kan man jo finne i hvilken som helst babybutikk.
glamour Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Denne nettbutikken har jeg også handler fra. Servicen er kjempebra, og utvalget.....vel, kanskje ikke så stort, men bra for å ha vært på markedet i kun 3 mnd. Jeg har fått tatt en liten smugtitt på det som kommer, så utvalget vil definitivt bli mye større nå til våren. Til dere som liker Jacadi: ta en tur innom når de nye varene kommer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå