Gå til innhold

Skulle vært et eget forum for sa/ma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg.etter eg begynte her og på bligravid har eg blitt enda mere redd for at d skjer meg..hører om d hele tiden.at d er 50% sjanse for at d skjer.etter eg leste d,ble eg sånn,d skjer sikkert meg!sjønner alle er redd for d,spes dere som har mista før.men kan vi ikke tenke positivt istede?kose oss m graviditetn og nyte magen!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufrivillige aborter for eksempel? Står nederst på svangerskap-lista inne på debatter :-)

Skrevet

Og foresten, ikke tenk sånn. Man blir litt skrullete av å være her inne og lese om alt mulig rart, men blir ikke bedre av å tenke sånn. Kos deg i stedet du :-)

Skrevet

Hei. jeg hadde en ma i oktober og jeg fant veldig trøst i at det var flere her. Vi bør kanskje være flinkere til å holde oss til " ufrivillige aborter" siden, men de aller fleste vil jo si fra hva som har skjedd.

Trøst deg med at som regel går det bra. Nyt å være gravid. Jeg er i min 6 uke nå og virkelig gleder meg!

Skrevet

Ok,har ik sjett dn siden.har ik mye lyst og ta turen dit da. Idag prøve eg og tenke positivt.hadd sjikeli magaknip i går,så da va eg sikker på at d var nå galt.men satser på at d går bra.d må det!!

Skrevet

Og si fra at d har sjedd e greit nok ja. D var ikke ment som et hissig inlegg altså. Ja,prøve og glede meg over magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...