Gå til innhold

oppdatering fra meg igjenn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ville bare gi en liten oppdatering på hvordan d går:)

vi er 11+3 og var på 3 ul i går:) der lå den lille å kosa seg å sprella med armer og bein å rista litt på hode. har lagt ut bilde på profilen min:)

ser ut til at ting skal gå bra denne gangen:)

sender dere masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer igjen! Det er liksom ekstra deilig når det endelig klaffer for en av jentene her inne som har slitt ekstra mye.

Tar takknemlig imot babystøvet, og det høres ut som om katta som har løpetid IGJEN også gjerne skulle tatt imot litt - men det får hun ikke! :D :D :D

Skrevet

Åååå så koselig å høre!!!:) Lykke til videre, og kos deg med den voksende magen. Så på nettby at du har fått kjempefin mage allerede:) Suger til meg litt babystøv jeg;)

Skrevet

Hei! Så koselig at du kommer med en oppdatering til oss. Historien din gjør godt å høre, du fortjente det så uendelig mye. Er enig med de over her om at det er flott å høre solskinnshistorier fra gamle slitere.

Tar i mot babystøv i bøtter og spann, og håper det hjelper til denne uken fram mot ikm...

Kos deg kjempemasse med spiren og den voksende magen. Lykke til videre grysom ;o)

Skrevet

Så flotte bilder av deg! Og babyen så "kjempeskjønn" ut!

Gratulerer nok engang!

Slurper til meg masse babystøv, håper jeg får brukt for det i min jakt etter EL ;)

Skrevet

Så utrolig flott at alt står bra til med deg og den lille spiren din. Du har jo fått en flott mage allerede :)

Masse lykke til videre. Håper vi andre kommer etter snart :)

Klem

Skrevet

Tusen takk for alle koselige meldinger:) d varmer langt inn i hjærterota:) håper dere kommer raskt etter allemann:)

Skrevet

Åhh... det håper jeg også. Suger til meg støv. Blir veldig sjalu når jeg ser sånne flotte mager. Jeg har mistet to ganger i 1. trimester i siste halvår og har problemer med å tro at jeg skal bære fram en baby. Historier som din gjør at jeg blir litt mer positiv. Unner dere alt godt (selvom jeg ikke kjenner dere ;-)... og lykke til med babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...