smurfelise Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hei. Lurer på om noen har peiling på om man får lavere avdrag å betale når man er i permisjon, eller om avdragene er som når man er i jobb???
yvve73 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Tror ikke man kan få lavere avdrag nei. Du kan jo ev. sjekke på nettsidene deres. Synes jo det ville vært rart også, i og med at man da har 80 eller 100 % lønn.
BlåklokkaVest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Neppe....men det kan jo hende det går an å søke....
HelenFlores Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Tror de er jækla vanskelige på det med nedbetaling, men har lest noe om rentefritak når man har barn under femten år eller noe. det vil jeg sjekket opp i om jeg var deg for der kan man nok spare en del. Jeg har tenkt meg en tur innom lånekassen sitt kontor her i Bergen til uken, for de er jo umulig å då noen svar fra på telefon eller mail....
nøffemamma Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Du får rentefritak i ulike antall mnd etter hvor lite brutto inntekt du har. Jeg har såpass lav at det tilsvarer 11 mnd.Men du må søke om utsettelse og vente til 2009 med å søke på grunnlag av permisjonen....... Da vil de rette opp rentene som har løpt underveis.Burde ringe og snakke med dem. Vet at minsteinntekt for rentefritak ligger på 250000 brutto i året..
smurfelise Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for svar. får vel bare stille meg i den evinnelige telefonkøen!! Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå