Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hvor mange "steiner" er det i en gutt sin pung på snart 1 år?? Trodde nå det skulle være to stk,men oppdaga plutselig at han har bare en. Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 ikke rart spørsmål idet hele tatt. dette skulle legen ha sjekket på sykehuset når han ble født. det gjorde de hvertfall med min. legen på sykehuset sa til meg at min hadde bare en nede, men at den andre kom til å komme ned av seg selv. hendte vist at de ble født med en litt lengre opp. vet ikke hvor gammel din er da. er du bekymret så burde du kontakte legen for en undersøkelse.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Ups!Skiftet bleie for ei stund siden,og da fant jeg visst to stk! Må ha hoppet opp å gjemt seg eller noe..Phu ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 ja det kan skje. hehe. har hørt om at det har hendt med menn også. hvis de får seg ett slag. JA DER. så kan den forsvinne litt opp. hehe. glad jeg er jente jeg. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå