*jaja* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kjenner det klør og er på vei til å bryte ut. Hva er ditt aller beste råd for at det ikke skal skje? Smører på med AloeVera her...
*jaja* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Okey, da har prøver jeg det Andre med tips???
Stor_smil Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/munn_og_tenner/munnsaar Dne som det er reklame for på siden.. prolip.. er fantastisk!
En_av_hver Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Elisabeth Ardens Eight hour cream!!! Den er like god til ALT fra såre rumper til munnsår og solbrenthet:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Aloe vera eller zinksalve har aldri fungert på meg, men jeg var EKSTREMT plaget av munnsår. Har prøvd kremer som zovir, zovirax og vectavir og det har hatt vekselsvis virkning. Nå kjøper jeg bare det munnsårplasteret på apoteket og det hindrer utbrudd så og si hver gang på meg! Også slipper man jo å ha ekkel hvit krem på leppene, for plasteret synes ikke og man kan ha leppestift over:)
*jaja* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Takk for tips alle sammen. Sitter her med hvit leppe med zinksalve nå, men i følge listen så var den bare uttørrende og ikke hjalp mot å forhindre det! Faen altså. Jeg som skal på førstehjelpskurs og trene på dukker og greier. Skikkelig deilig med munnsår du :-(((((
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Prolip har jeg ikke prøvd, men den Elisabeth Ardens Eight hour cream har jeg også prøvd og den har aldri hindret noe munnsår hos meg i å bryte ut.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Dra på apoteket og kjøpe det plasteret du:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Men fort deg, det virker best om du får tatt det med en gang. Har utbruddet først kommet så er det lite som stopper jævelskapen!
*jaja* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2008 Vet du, det gjør jeg faen med! Stikker nå! Takk
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Får inderlig håpe du får like god effekt som jeg har hatt. Men har jeg satt på plaster med en gang så har jeg aldri fått skikkelig utbrudd. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå