Gå til innhold

Hva er ditt beste råd mot munnsår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det klør og er på vei til å bryte ut. Hva er ditt aller beste råd for at det ikke skal skje?

Smører på med AloeVera her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zinksalve...funker HVER gang!!

Skrevet

Okey, da har prøver jeg det :)

Andre med tips???

Skrevet

Elisabeth Ardens Eight hour cream!!! Den er like god til ALT fra såre rumper til munnsår og solbrenthet:-)

Skrevet

Aloe vera eller zinksalve har aldri fungert på meg, men jeg var EKSTREMT plaget av munnsår. Har prøvd kremer som zovir, zovirax og vectavir og det har hatt vekselsvis virkning.

Nå kjøper jeg bare det munnsårplasteret på apoteket og det hindrer utbrudd så og si hver gang på meg!

Også slipper man jo å ha ekkel hvit krem på leppene, for plasteret synes ikke og man kan ha leppestift over:)

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Sitter her med hvit leppe med zinksalve nå, men i følge listen så var den bare uttørrende og ikke hjalp mot å forhindre det! Faen altså. Jeg som skal på førstehjelpskurs og trene på dukker og greier. Skikkelig deilig med munnsår du :-(((((

Skrevet

Prolip har jeg ikke prøvd, men den Elisabeth Ardens Eight hour cream har jeg også prøvd og den har aldri hindret noe munnsår hos meg i å bryte ut.

Skrevet

Dra på apoteket og kjøpe det plasteret du:)

Skrevet

Men fort deg, det virker best om du får tatt det med en gang. Har utbruddet først kommet så er det lite som stopper jævelskapen!

Skrevet

Vet du, det gjør jeg faen med! Stikker nå! Takk :)

Skrevet

Får inderlig håpe du får like god effekt som jeg har hatt. Men har jeg satt på plaster med en gang så har jeg aldri fått skikkelig utbrudd. Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...