Gå til innhold

Ang utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la merke til i går kveld at det ble litt brun utflod i bindet (går alltid med et lite truseinnlegg under graviditeten pga litt utflod). Og i dag har det kommet mer, ikke supermye, men nok til at jeg stusser litt. Jeg er 38+4 i dag. Merker liv, men på en annen måte inbiller jeg meg. Mer dytting og knuffing liksom. Vet at jeg sier til alle andre; ring føden om du er bekymret. Men tenkte bare høre litt her inne først - er jo alltids noen med erfaringer.

Er forresten andregangs. Hjelper ikke stort det nei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ligner litt på det jeg selv opplever.Jeg er tredlegangsfødende og har spurt både føden og jordmor om dette.Utfloden jeg har er litt blodblandet til tider.Føden mener at dette er et tegn på at livmormunnen holder på å modnes.Eller at den der slimproppen holder på å slippe.De sier at det er ingenting å uro seg for,men at jeg bare skulle komme om jeg var urolig.Du kan jo ringe å spørre om du er nærvøs for barnet.De hjelper deg sikkert.

Skrevet

Jeg hadde litt brun/rustrød farge i truseinnlegget for ca en uke siden i tillegg til masse mensmurringer. Tror det er små blodkar i livmormunnen som kan sprekke under modningen. Da er du nå igang med modningen slik som meg (jeg har 5 dgr.til termindatoen).

Skrevet

Takk for svar :) Jeg tror jeg skal se an litt utover dagen. Ringer føden om det ikke gir seg. Har jo hatt brunlig utflod en liten dag før, men det er såpass lenge siden. Artig dersom det er modning på gang da. Har hatt veldig mye kynnere i dag, men det er vel en sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...