Har to herlige gutter! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 tips for å modne raskere? bortsett fra akupunktur som jeg alt går på
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 man merker ikke selv om man er moden, og jeg vet ikke helt hva som kan hjelpe for å fremskynde det..! men ikke stress med å få babyen ut, ta det heller med ro og la den komme når den er klar.. det er noe drit, men det er jo bare sånn:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jordmora mi sa jeg måtte hjem å hoppe i høyet med mannen min:)
Har to herlige gutter! Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 hehehe det er planen her og og skal lage grøt med masse kanel idag
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Man merker ikke om man er moden, nei. Det er jo nettopp derfor mange blir sendt hjem fra sykehuset noen ganger før de får bli - selv om de selv trodde at fødselen var i gang. Kjipt, men sant. Det er heller ikke stort man kan gjøre, når fødselen er i gang er det noen som modner kjempefort, og noen som trenger opptil flere dager. Jeg har litt tro på akupunktur, men ellers er vel det meste ganske omstridt. Spiser du masse kanel og det viser seg at du er en av de som modner kjempefort, betyr det likevel ikke at kanel virker. :-)
BlåklokkaVest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har vært moden siden rundt uke 30 med alle 3..... Så det har nok ikke den helt store innvirkningen på når fødselen starter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå