Gå til innhold

Er så usikker her.... Trenger noen synspunkter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss snart og skal ha et så billig bryllup som mulig. Har kun invitert aller nærmeste famiie + forlovere til middag. Alle andre til kaffe. (Ca 90 stk til sammen)

Så har vi fått visevert, dette er en kamerat av svigerforeldrene mine. Viseverten har en dame (ikke samme adresse, men bor praktisk talt sammen) Svigermor snakket med samboeren min og hun mente at denne damen skulle inviteres i bryllupet, og han var enig i dette siden hun er sammen med viseverten. Jeg skjønte ikke helt den - for han er jo der på "jobb". Men jeg lot sambo ta avgjørelsen og vi endte opp med å skrive innbydelse til henne. Denne skulle svigermor overrekke. Så ringer svigermor i sted og mener at denne damen bør inviteres til middagen også, ikke bare kaffe. Men jeg tenker; hva har hun i middagen å gjøre? Vi kjenner henne knapt, 1,5 år siden jeg har sett henne. Syns middagen er personlig, og i og med at vi kun har den aller nærmeste familien til stede blir det helt feil med henne der. Og lurer egentlig på hva hun kommer til å tenke når hun sitter der - blir sikkert helt feil for henne også..

Er det jeg som er sær her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke du er sær, ville nok også syntes at det ble litt feil og sånn.. :)

Skrevet

Jeg synes heller ikke du er sær. Det er deres bryllup, gjør som dere selv vil ikke som svigermor vil, selv om det kan være godt med hjelp på andre punkter :)

Skrevet

Det syns jeg er ganske frekt av svigermoren din ,det er ditt bryllup og gjør som du vil.Du kan jo bare si at dere ikke har råd til det.

Skrevet

Synes heller ikke du er sær,hadde synes det hadde vært rart selv jeg,husk at det er deres bryllup og dere bestemmer,og siden det er ett lite intimt bryllup synes jeg hvertfall det blir feil å ha noen man ikke kjenner til middag,gjør som du selv føler du:) Lykke til med bryllupet og ektemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...