Gå til innhold

Hvilke av DINE navneforslag ble nedstemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker her som om jentene kjører gjennom med sine navneønsker på barna uansett... Men NOEN må det da være her som har diskutert temaet med mannen - og som har fått et forslag nedstemt?

Her var det Konstanse... jeg syns det er helt utrolig nydelig, men mannen min blånekta :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bendik og Theo.......

Skrevet

Jeg ble nedstemt mange ganger, men stod på mitt og fikk Thea Oline mot at han skulle bestemme guttenavn. Da jeg ble gravid med gutten stod jeg på mitt alikevel og ville ha en Tobias, men han la ned veto og gutten heter Theodor.

Skrevet

jeg ville ha frida, men ikke min kjære, men da lille tulla ble født, og viste seg at hun var syk, og at vi måtte reise m ambulanse fly til riksen osv, spurte sykepleierne hva hun skulle hete, og jeg sa at vi hadde ikke bestemt oss ennå, og fortalte dette til min kjære, da sa han: hun kan jo hete frida... he he, da fikk hun skilt på sengen sin...så sånn var det med den saken, han er ganske sta... så det kan ikke ha vært helt uaktuelt heller...

Skrevet

Sebastian og Amalie er visst uaktuelle navn.

Skrevet

på nr1 ble jeg nedstemt på alle av både samboer, foreldre og svigerforeldre, men på nr 2 sa jeg klart ifra at denne gangen var det jeg som bestemte, og sånn ble det da, nydelige navn begge to:) hehe

Skrevet

Viktor og Elias var uaktuelle navn for han....

Skrevet

Adrian, Nathaniel, og Emma.....ble nedstemt...

Skrevet

Iben og Greger.....han blånekta hehe.....

Skrevet

Linus er nedstemt her, så nå er mini i magen navneløs foreløpig.

Jeg stod hardt på mitt, mannen nekter fortsatt, og kommende onkel kaller han anus, så jeg har vel innsett at slaget er tapt :(

Skrevet

Hos oss ble jeg nedstemt med Nohel, Lucas og Linus:( Syns det er så fine navn, men nei da:)

Skrevet

jeg ville jenta vår skulle hete tuva, men det var totalt uakuelt for samboer. men fikk mitt andre valg tirill. skulle ha et navn på t - uansett

Skrevet

Hadde sååå sansen for Ariana, Sara, Daniel, Elias (før jeg viste om tegnefilmene). Men ble nedstemt ja.

Skrevet

Julian ble nedstemt her i gården siden mannen mente navnet er for feminint for en gutt. Jeg syns fortsatt navnet er nydelig!

Skrevet

Han hadde vanskelig for å finne navn selv, disse forslo jeg, men ble nedtsemt:

Noah

William

Philip

Andreas

Theo

Marcus

Mathias

.... ganske fornøyd med det vi endte på, passer veldig godt til mini :o)

Skrevet

Jeg har to absolutte favoritter på jentenavn, og to på guttenavn, men de gikk ikke samboeren med på av diverse grunner. Dessverre...

Silje eller Eline

Jonas eller Henrik

Vi endte tilslutt med et av hans favorittnavn som også jeg "kunne gå med på". Jeg er jo fornøyd med navnet nå, men.... MEN... :)

Skrevet

Clara

Jeg ville gjerne gi lillemor det navnet siden det er mye brukt i familien i mange generasjoner tilbake, men det nektet mannen.

Hun fikk et annet navn fra slekten som mellomnavn da.

Med eldste så var det Filip. Men det var kun fordi han hadde dårlige assosiasjoner til en han kjente som het det.

Da vi diskuterte guttenavn denne gangen (før vi visste at det ble jente) var Filip oppe igjen, og han sa at han syntes det var et fint navn like vel.

Skrevet

Hadde veldig lyst på Benjamin da jeg gikk med eldstejenta (visste jo ikke at det var jente da), men gubben satte seg skikkelig på bakbeina gitt. Minnet han altfor mye om ett dophue på hjemplassen hans:-(

Godt det ble jente begge gangene sier jeg bare, for det er ett navn jeg ikk får ut av hue mitt.

Skrevet

Han falt heldigvis for navnet "mitt" til eldstemann. Men nekter plent på mitt favoritt navn til babyen i magen. vet ikke om det er gutt enda da, men...

Jeg vil at en evt han skal hette Kjeran, men det blir nok Even som er mannens favoritt

Skrevet

Kjeran syns jeg også er fint, men ikke mannen:)

Ellers ble Karmen og Kaspara nedstemt, jeg prøver fortsatt å godsnakke litt for Kaspara innimellom, oldemoren min het nemlig det, i tillegg til at det er et fint navn... Kanskje det kommer ei jente til en gang.

På guttenavn ble absolutt alt nedstemt, flaks at det kom jente og at vi ble sånn passelig enige, husker hvertfall at det ble nedlagt veto mot Eskil.

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst å ha et navn til, til jenta vår som heter TUVA, men alle mine navn ble nedstemt. Nyttet ikke å diskutere det engang!!

Olea, Oline, Hansine, Olava...

Hvis vi hadde fått gutt var mine navneforslag Oliver og Birk men han nektet plent på det!!

Heldigvis ble vi enige om det hun ble hetende til slutt da!! :-)

Skrevet

Rønnaug. jeg synes det navnet er utrolig fint, gubben nektet blankt. Nå ser det ut som vi får en gutt til da. Så uannsett så blir det jo ikke aktuelt med det navnet

Skrevet

Tristan ville jeg gutten vår skulle hete, men det gikk ikke mannen med på. :( Så det ble en Sondre Daniel, fint det og da. Men det gnager meg ennå at han ikke heter Tristan og han er 22 mnd..

Skrevet

Torbjørn og Thorvald.

Jeg skrev til slutt ned en liste med navn siden han ikke kom med noen forslag, så plukket han ut de han likte. Det var Theodor og Pelle.

Lenge het han Pelle, men så fant jeg ut at navnet Theodor bringte mere slektsbånd videre enn Pelle. Så da ble det Theodor.

Nestemann skal hete Thorvald:) Mannen liker det nå sier han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...