Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hjelp meg! Hva hjelper? Jeg har fått hemorrider allerede i 4. måned! Hva gjør jeg? Og hva VIRKER?? Jeg syns det er helt forferdelig og føler meg som verdens mest skitne person..(( Ikke at det er skittent, men bare følelsen er pyyyton:((( Hjelp meg noen! Hvordan får man dem vekk? Og vil det bare bli verre og verre hele resten av svangerskapet?? Var ikke plaget med dette forrige gang, men dette er til å grine av! Finnes det kjerringråd som virker? Eller bare salver og stikkpiller? Orker nesten ikke tanken på å gå på apoteket og kjøpe krem og greier. Uff og uff.. Lei meg..
<3D<3 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hei ! Jeg hadde også hemoroider for en stund siden, prøvde ingen kjerringråd,men gikk rett på salve og stikkpiller ! Det hjelp ihvertfall:) Du får kjøpt det reseptfritt på apoteket så det er ikke noe problem:) Jeg vet hvor utrolig ubehagelig det er så anbefaler at du tar deg en tur på apoteket med en gang;)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hei og takk for svar. Gikk de helt bort da? Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 18 og ser for meg at det blir en hel drueklase hengende ut før jeg får ut denne babyen.. Snufs:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå