Karomamma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 ... er det her i heimen. Det gjør godt med en helg uten planer og opplegg. Karosnuppa sover fortsatt leeeenge om morgenen og sånn har det vært siden juleferien. Vi jentene sto opp rundt halv 9, så litt på Barne-TV og spiste kiwi (eller kibi som det heter...). Skrudde av TVen og leste noe bøker i stedet. Så lagde vi frokost og vekket Karopappa. Nå tusler vi rundt i joggingsen hele gjengen, de to andre er inne på rommet og vekker dukka... "Ha du sojet godt, lille lille jenn..." He he, jeg hører skravla går der inne Ha en riktig god helg, alle sammen!!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Høres ut som en deilig formiddag =) men hvordan i alle dager får du Karosnuppa til å sove så lenge...??? Mi våknet kl 6 i morges.....etter en tur ute i går kveld/natt er det vel tidlig..
♥Snulder Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Det må være deilig!!! Her er det ikke rolig.... Snuldermannen banker latmannspanel på veggene, Leah surver og hoster og snørrer og krangler med storebror, oldemor er i mase lune og dunker med krykka for å få oppmerksomhet sånn ca. hvert 5 minutt og 6 åringer er spinnvill av energi..... blæææææ...
Gummelillan Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Veldig deilig med late helger!!! Vi har hatt en slik helg og bare kosa oss. Skulle egentlig på hytta i helgen for en langweekend, men da jeg greide å spolere begrepet langhelg med å måtte jobbe fredag ble vi hjemme. Og det har vi ikke angret på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå