nr2-imagen:) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg var hos gyn. på torsdag. Da sa han at jeg var ca 6 uker på vei. Så sa han at jeg skulle komme tilbake om 2 uker, og det ble en 1 kontroll i svangerskapet. Er det vanlig å gå til kontroll hos gyn, eller er det bare meg? Går dere til både lege og jordmor? Når drar dere til jordmor?
bratt Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg går til min private gynekolog og kommer til å gjøre det resten av svangerskapet. Føler meg total trygg der, pluss er det noe har han UL og da får jeg med sikkerthet se at alt er bra der inne. Han har kontakt med jordmor,som jeg kommer til å bruke om en stund, er enda bare i uke 11, så jeg tenker i uke 20 el at jeg tar noen timer hos henne. Vær glad du er hos gynekolog, ikke noe er mer sikkerhet for deg en det. Skulle det skje noe også i svangerskapet, så kan du ringe til de, og slipper vegen om sykehuset. Lykke til.
anja,R Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg går å til min private gynekolog, å runt uke 20 skal jeg begyne å gå til kontrol på sykehuset,, ja er enig med bratt det ver glar for at du går til gynokolog du, han har mulig heten til følle deg opp mer vist du er bekymret for noe,, lykke til videre
tigergutt<3 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 jeg skal også gå flest kontroller hos gyn, og jordmor tror jeg. Det er så mye mer ryddig og enkelt enn å innom allmenn legen. Så har jeg hatt problemer med å bli gravid, og også mistet så da blir jeg godt fulgt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå