Karomamma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hvor langt nord er du egentlig? Skal på spillejobb i Nordland neste helg og har alltid litt fri til en kaffe innimellom... Sist gang var jeg så heldig å treffe Babyonboard i Alta, men jeg vet jo ikke helt hvor du er i terrenget. Hadde vært koselig å hilse på deg hvis du er i området, vi skal til Mo i Rana og Mosjøen... Om en måned skal vi spille i Narvik. Send meg en PM hvis du ikke vil svare her
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 Åja, sånn var det!! Jeg husket bare litt feil, serru Du får vinke til meg når jeg flyr til og fra Værnes til uken, da... Søndag, onsdag og torsdag.... Litt nærmere sommeren er vi i nord igjen, men da skal vi til Finnmarka igjen. Soul og bluesfestival i Alta
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Når kommer Karomamma til KULTURHOVEDSTADEN? Da kommer jeg!!!
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Ho ho, det blir nok ikke med det første.... 10 av 14 i bandet er fra nord... En stakkars vestlending og han er fra Bergen tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå