mamma til lille lu:) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 nå skal jeg snart ut å gjøre noen ærend, så skal jeg levere småen til mamma og så skal jeg ut å feire bursdagen min!!! gleder meg masse:) Hva skal dere i dag da?
kanutteogkruttet Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Her blir det rolig idag... Skal en tur å handle og kanskje stikke innom foreldrene mine. Har nakkevondt idag så Ingen spesielle sprell med meg og barna idag nei..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Her skal vi besøke Oldemor på 92 år!!! Hun hører omtrent ingenting...men sønnen min syns det er SÅÅ stas å besøke henne.... Ellers blir det vell å gå litt på ski her ute for sønnen min tenker jeg...mens jeg står å ser på og bekrefter hvor flink han har blitt... Så avslutter vi med en rolig kveld.
3 blå Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Skal ut å drikke vin med jentene i kveld Lillegutt kommer hjem fra pappaen i morgen, blir deilig det Men først bytur :)
Gjest anouschka with Love Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Er du ikke ute nå da?? Jeg skal skrive en attest for en venninne. Om snuppa våkner (mulig hun har tatt kvelden) så stikker vi over til mamma å ser på TV en times tid.. Ellers slappe av :-). Kos deg ute!! SJAMPIIIIIS OG GRATTIS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå