mor til 2 prinsesser. Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde en liten blødning imorges når jeg var på toalettet. Ikke mye og det var ikke friskt... Nå har det stoppet igjen. Er 10+2 i dag og kommer ikke til hos lege i helgen. Noen som har opplevd det samme og som kan berolige meg litt? Er litt redd nå...
mammaen sin Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er i uke 9, og har blødd litt av og til fra uke 5. Vært hos gyn og tatt inv. UL to ganger, og som han sier" dette er knall-normalt"! Lykke til og KOS deg!
nr2-imagen:) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tror dette er helt vanlig. Vertfall når det ikke var friskt blod!! Du kan sikkert slappe helt av. Men viss du blør mer, ville jeg kansje hørt med lege.
Leen Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 jeg hadde det samme som deg i uke 6..egentlig bare noen dråper med brun utflod. Legen min sa at det var pga hormoner. Hun sa også at det kunne være hvis jeg hadde hatt samleie, og det av den grunn hadde riftet litt pga kjeden er veldig følsom når man er gravid. Samtidig sa hun at dette var veldig vanlig, og at opp mot 50% av alle gravide opplevde dette. Så lenge det ikke er friskt blod og du ikke har sterke magesmerter er sannsynligheten for at dette går bra veldig stor.
mor til 2 prinsesser. Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk:-). Ble så deppa og redd, men det hjalp å få svar fra dere. Får tenke positive tanker:-)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg opplevde også små blødninger og gikk til lege,men fikk vite at alt var normalt. Da var jeg 7 uker på vei. Har også hatt en spontanabort før den graviditeten,hvor jeg fikk blødninger. Men da forsvant alt av svangerskapsplager. Kvalmen, trettheten... Men jeg har iallefall skjønt etterhvert at det er ganske vanlig med småblødninger (uten at det er noe galt) i begynnelsen av svangerskapet.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 jeg har opplevd det.. var ikke noe farlig, var ikke friskt blod til meg heller.. varte i ca. 4 dager, med mest den 2. dagen. har muskelknute i livmoren, så derfor fikk jeg smerter og liten blødning.. det er ikke farlig, men ubehagelig.. det er veldig mange som opplever en blødning i løpet av svangerskapet, så sant det ikke er masse klumpete blod og en stor blødning tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 det var foresten når jeg var i uke 7! jeg tror ikke det er noe grunn til bekymring, både smerter og blødninger av og til i svangerskapet er normalt.. det er kombinasjonen masse blod og sterke smerter som ikke er bra.. men hør med legen din du! håper alt er bra med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå