Gå til innhold

Eggløsning eller ikke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet med billigstrimmel sist pp og fikk etterhvert en svak strek som egentlig er neg ifølge pakn.vedl. og ingen bebi! Har nå hatt EL slim siden ons, og skal ha EL i disse dager Har ikke EL slim i dag men fikk en svak strek igjen i morres... Har jeg EL i dag eller har den vært eller hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det på graviditetstesten det kom en svak strek? På mine billigtester står det att svak strek er lik gravid. Mens ingen strek er lik ikke gravid. På el testene kommer det en veldig svak strek når det er ikke el, mens sterkere strek ved el. Vanskli å si om du har hatt, men sist pp jeg testet med el tester kom det en sterk strek dagen før el.

Skrevet

Nei det var EL testen som var svak.. Men hvor blir det av den sterke streken da?? :) Vet at ikke alle får utslag men ville jo gjerne hatt det, har litt ustabil syklus så det hadde vært greit å fått bevis:) Blir litt tullete av dette her etterhvert merker jeg:)

Skrevet

Jeg brukte også disse testene i forrige syklus, og fikk bare svak strek. Testet i en uke. Fikk ikke så mye ut av det jeg, så nå skal vi prøve å ha sex annenhver dag hele syklusen så vi er sikre...

Skrevet

Vil bare dele min opplevelse med dere andre som ønsker å bli gravide,

 

Jeg har hele tiden trodd jeg viste nøyaktig når jeg hadde eggløsning. Men neida litt feil har jeg nok tatt viser det seg...

 

Jeg kjøpte Quick Respons Eggløsningstest for å teste, men denne var helt ubrukelig! Det sto i bruksanvisningen tydelig at: teststreken skulle være sterkere enn kontrollstreken, etter noen dager slo den ut, men IKKE så sterk som i følge bruksanvisningen at den skulle.

 

Jeg hørte med 4 forskjellige farmasøyter rundt omkring på de nærmeste apotekene, men INGEN av de viste noen ting om disse testene, på tross at de solgte det. De leste det samme som meg, at streken skulle være sterker enn test streken. Men det eneste de mente var jo at du må jo ha hatt en eggløsning siden testen slo ut. Tok kontakt med produsenten for å høre med de, men har ikke fått svar fra de i det hele tatt - noe jeg synes er skammelig dårlig!

 

Ble ikke gravid den mnd. (må insemineres, så kunne ikke bare "kjøre på").) Men kjøpte Digital Clear blue test, mnd etter, og den funket som den skulle, og egget dukket opp på skjermen. Og jeg ble gravid!

 

Jeg vil bare anbefale alle dere der ute til å heller bruke ett par kroner til å kjøpe en skikkelig test, en å bruke penger på noe som ikke funker, og hvor bruksanvisningen er feil!!

 

 

Man kan kjøpe Digital Clear blue på www.billig-test.com også, kommer i nøytralt brev etter 2-3 dager. og du sparer ca. 50 kr.

 

Lykke til alle sammen :-)

 

Skrevet

Da blir det altså CB neste pp :) Kanske vi slipper å prøve noe mer da..:)

Skrevet

Hei=)

Jeg har prøvd å bruke Persona testpinner denne pp. Har ikke prøvd å bruke noen andre EL tester, men synes disse virker som e skal. Fikk opp svak strek alle dager bortsett fra i dag, i dag var teststreken mye sterkere enn den pleier. Det stemmer med mine beregninger at jeg har EL i dag eller i morgen.

Jeg skal ikke si at de er hundre prosent til å stole på, men jeg bruker Prsona med monitor også, altså dobbelt opp med testing denne mnd (for å se om det stemte), og det gjorde det.

Er nå et tips i alle fall :)

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjøpte el-testene "klart svar" på Vita denne mnd, og det er første gangen jeg har klart å finne EL med test. Tydelig sterkere strek på dag 21 =) Har tidligere brukt billigstrimler, men aldri funnet El med dem. Nå er det bare å vente i spenning på om det har klaffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...