semma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Det er den bleiebøtta man kan få gratis ved å gå på reflex.no Har 2 barn fra før og aldri brukt bleiebøtte, men vet jo hvor praktisk det er. Ser det er posene som koster... Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 jeg bruker denne å er suuuper fornøyd med den sangenic sine refiler koster 99 ca pr stk.. å her koster det 149 for tre stk.pluss at man bare trenger å bruke en hånd når man skal kaste bleien i steden for to
Odine! Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 VI har brukt både Sangenic og Angelcare, og synes Angelcare virker bedre. Vi jobber ennå med å finne en metode der vi bruker minst mulig refill (skulle ønske selve posen var litt videre). Bleiebøtter koster litt i bruk, men vi synes det er verd det.
mamma til s@lma Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Har fått Angelcare gratis da jeg var gravid, og er superfornøyd! Vi har det stående på badet , med varmekabler osv, helt luktfri ) bruker det bare til bæsjebleier da, så posene blir ikke brukt opp så fort, men selv det er utrolig god hjelp. Absolutt anbefales
HoneyBee <3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er og superfornøyd med denne bleiebøtta! Greit at man får den gratis og Refil koster litt, men synes ikke det er så masse egentlig... Man trenger bare en arm når man kaster bleier og min bøtte står på varmekabler uten at den lukter! Lett og tømme og lukter ingenting når man tømmer bøtta. Så slipper man også de parfymerte posene til sangenic :S Blæ!!!
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har også AngelCare bøtta. Kjempefornøyd! Luktfri på VARMEkalbler;-) 3pack`n m refill poser holdt i ca6mnd, og kunne sikkert holdt mye lenger om vi hadde trykt sammen mere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå