Gå til innhold

Ang. USERIØSE Anonyme og nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på BIM og Din baby i over 1 år nå og ser at det er mye tull som skives av Anonyme/nick....f.eks. slik som Ludderet. Skjønner vet at det er bare tull for tidsfordriv eller kanskje en mann som skriver innleggene!

Jeg blir oppgitt når noen gidder å svare på dette eller hisse seg opp. Da gir man dem bare mer bensin for å fortsette. Mange innlegg f eks; etterlysninger etter å se bilder av voksende mage eller spørsmål om sex som tydelig er lagt inn for å flire av svarene man får.

IKKE SVAR og LAT SOM INNLEGGENE IKKE ER DER! Eller anmeld dem. Eneste måten å få dem ut på.

Har kranglet med anonyme jeg...men fant ut at det ikke er verd min tid. Det er jo respons de vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sant.

Innlegg som dette med at det er så stygt med ammende som er feite og spiser sjokolade osv kommer ca en gang i mnd, og de er bare ute etter bråk.

Det er bare å la være å svare på dem, så forsvinner innleggene.

Skrevet

Kan skrive under på det. Jeg syns det er helt greit at folk er uenige, men det er unødvendig å gå til personangrep, henge ut andre og være usaklige.

Skrevet

helt enig:)kan holde seg seriøse.....er en av dem som fort blir irretert over dem,men skal holde meg i skinnet og ikke svare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...