Legekjærringa Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har vært på BIM og Din baby i over 1 år nå og ser at det er mye tull som skives av Anonyme/nick....f.eks. slik som Ludderet. Skjønner vet at det er bare tull for tidsfordriv eller kanskje en mann som skriver innleggene! Jeg blir oppgitt når noen gidder å svare på dette eller hisse seg opp. Da gir man dem bare mer bensin for å fortsette. Mange innlegg f eks; etterlysninger etter å se bilder av voksende mage eller spørsmål om sex som tydelig er lagt inn for å flire av svarene man får. IKKE SVAR og LAT SOM INNLEGGENE IKKE ER DER! Eller anmeld dem. Eneste måten å få dem ut på. Har kranglet med anonyme jeg...men fant ut at det ikke er verd min tid. Det er jo respons de vil ha.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Helt sant. Innlegg som dette med at det er så stygt med ammende som er feite og spiser sjokolade osv kommer ca en gang i mnd, og de er bare ute etter bråk. Det er bare å la være å svare på dem, så forsvinner innleggene.
camillah 2 små Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Kan skrive under på det. Jeg syns det er helt greit at folk er uenige, men det er unødvendig å gå til personangrep, henge ut andre og være usaklige.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 helt enig:)kan holde seg seriøse.....er en av dem som fort blir irretert over dem,men skal holde meg i skinnet og ikke svare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå