J`s mamma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hva kan jeg ønske til hans første bursdag (1 årsdag)? Noen som har gode ideèr?? Trenger mange idèer.. Alt fra klær til leker, utstyr osv... Ikke så lett å komme på ting i farten... Og tusen takk for tips alle sammen;)
*mamma*til*markus* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Leker (gåbil) klær ny sportsvogn bilsete barnefilmer barnecder leketeppe smykker, hvis det er aktuelt hos dere..
ambujenta Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 penger til bæremeis? møbler/stæsj til barnerommet? vi har ønsket penger til vår lille jente som blir 1 år på torsdag
lillegutt mars o7 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Dette ønsker vi oss til lillegutt i mars ; Brio gåvogn Ole Brum bok for de aller minste,med rim og regler Andre bøker med rim og regler Bok med enkle tegninger Klær Duplo fra 1 1/2 år Sandkasse-leker ( strand-leker,spade,spann og slikt ) Penger til bæremeis og babycall.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Min "ønsket seg" penger til parkdress:) Ellers er den brio gåvogna veldig fin:) Boks/hus man slipper klosser med ulik form nedi Vintersko Sol/uv-sett til sommeren Lette pusslespill Jeg pleier å ønske nyttige ting vi har bruk for. Det blir så mye leker etc uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå