Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 jeg er så forsinka med mensen nå og skjønner ingenting.. er 4 uker over tiden imorgen. tester jeg har tatt er negative, men nå er der en uke siden jeg sist testa. kan ikke skjønne hva det er med kroppen min..kan det ha seg slik at mensen har hoppa over en gang eller at det ikke vises enda at jeg er gravid? har hørt om andre som ike har testa positivt før de går til lege eller til de er ca 2 mnd på vei eller no..
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 det vet jeg ikke svaret på, men du burde kanskje gå en tur til legen, for 4-uker over tiden, og ingen positiv test er kanskje ikke helt bra, det kan jo også komme av stress, slanking, osv. syntes du burde ta en tur til legen og hvertfall høre hva det kan være krysser alt jeg har å krysse og håper at du er gravid lykke til.. *klem**klem veronica <3<3
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 takk for svar:) nei begynner jo å lure om noe er galt i kroppen. jeg slutta på pilla og fikk mensen rett etterpå men etter der igjen så kommer det liksom ingenting.. har bare vært plaga med en del utflod og en gang etter sex kom det ut noe brun-rødt slim, bare helt svakt akkurat som utflod.. skjønner ingenting jeg.. håper så indelig at jeg er gravid!!! jeg har jo stressa litt i det siste men ikke sånn voldsomt.. og slanking er det absolutt ikke:) hvor langt har du komt på prøvingen da? klem tilbake<3
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 jeg er gravid, har termin i oktober det er sikkert ikke noe galt med deg, det kan jo ha noe med at du nettopp har sluttet på pilla da det ordner seg for snille jenter vettu !!<3<3 klem klem
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 gratulerer så mye da:) spennende:) ja det har kanskje noe med at hormonene er ute på tur hehe.. det vil tiden vise, satser på den kommer neste uke når den skal hvis jeg ikke er gravid. kjedelig å vente.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Ja, det er fælt og gå og vente, også så KJEMPE nedtur når tanta kommer, jeg og samb prøvde i over 3 år før det gikk, vi fikk ikke noe hjelp av leger da. så jeg er helt i himmelen om dagen, nyyyyter det.. klem klem<3<3
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 jeg har gått nesten 3 mnd uten mensen nå, men tester negativt...og da jeg var hos legen sa han bare at det satt i hodet mitt....hmm......
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2008 ja det kan jo være. er ofte sånn at man ønsker det så sterkt at man utsetter mens.. hvor langt er du komt i pp?
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 saken er den at jeg har faktisk ikke tenkt på det så mye! jeg og typen bestemte oss for 4 mnd siden at vi villa ha en baby! men vi har ikke akkuratt prøøvd så mye! så har ikke tenkt så mye på d egentlig! men det var da ei venninde tok en test og hun begynte å prate om det at det gikk opp for meg at da var det 2 mnd siden jeg hadde hatt mensen, hadde ikke tenkt på det i det hele tatt! men legen jeg var hos mente bare det at jeg hadde for masse tanker i hodet, og det kunne forstyrre! og han var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si om det i det hele tatt....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2008 lille blomst: ja da har dere virkelig fortjent den lille spiren i magen:) 3 år var lenge men det er kanskje ganske vanlig. du må ha masse lykke til med den viksende magen og hele svangerskapet:) klem
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2008 uff da, det var dårlig gjort av legen da.. så lenge en ikke har tenkt på det så kan det jo ikke være det. har du tatt tester hos legen også eller? vi tenker heller ikke sååå mye på det men er jo klart at jeg er veldig gira på at noe skal skje etterhvert. men det er nok bare hoppa over en gang tror jeg. lite sannsynlig at jeg er gravid.. er jo bare 1pp uansett. men har hatt lyst på barn det siste året så er litt utålmodig;P ser at vi er på samme alder, det var litt morro da.
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 testet negativ der også, men andre i min familie har også testa negativt, men positivt på blodprøve! men legen sa at om jeg skulle ta blodprøve måtte jeg bestille ny time..... :s men om jeg ikke er gravid burde han jo finne ut hvorfor jeg ikke har hatt mensen på 3 mnd, og hvordan jeg skal få den tilbake! men ha sa bare at jeg fikk komme tilbake om mensen ikke kom eller om jeg fikk mer problemer.... blir så fortvila, og vet ikke hvor det er andre leger å gå til heller....er helt ny i oslo!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2008 synes det er altfor dårlig.. at det går ann! ja de burde jo virkelig skjekke hva som er galt da istedenfor å sende deg hjem. kan jo virkelig være at du er gravid.. siden du sa det med familien og det. må bare få tatt deg en blodprøve! ja ny i oslo, kan ikke være lett. selv kommer jeg fra en veldig liten plass så har ikke det problemet. men er det ingen som kan hjelpe deg da?
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 skal til en annen lege om 2 uker! er så merkelig at jeg ikke er gravid siden jeg har ganske mange symptomer...kvalme, trøtt, går ofte på do, spiser mer enn vanlig, ømme bryster... men legen sier bare at det er hodet mitt som tenker på for masse!!! dumme lege!! joda, samboeren og svigers hjelper meg en del
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. januar 2008 det er bra at du har dem i hvertfall:) ja kom deg til en annen lege! satser på det blir bra da! du har kanskje veldig lavt hcg eller hva det heter, noen som ikke har noe særlig utslag på det.. håper du er gravid da:)
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 jepp og har legeskrekk i tillegg, så vil mist mulig til legen! hehe har minimalt med håp nå da :(
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. januar 2008 skjønner.. men får krysse fingrene for det om;) har gitt opp håp jeg og men det kommer flere sjangser. men er ikke lett så lenge ikke mensen kommer da.. har ingen symptomer jeg egentlig, utenom følsomme pupper og luft i magen, men det kan være tilfeldig. ellers er alt normalt.
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. januar 2008 #18 Skrevet 26. januar 2008 jeg håper at legen har tatt feil eller at jeg snart får mensen, blir nervøs av å ikke vite noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå