Matja Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Nå er det bare en måned til jeg skal begynne å jobbe, og jeg finner virkelig ingen til å passe lille gull! Aner ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg vil jo ha en "hvit" fordi jeg i prinsippet er i mot å betale noen svart, men det er jo umulig. Så i går snakket jeg med en "svart" og hun sa at hun ikke kom til å skrive under på noe papir fra nav, noen andre måtte i så fall gjøre det. Ja, hvem da? Får vi dekket noe hvis de IKKE skriver under? Er det noen som kan passe lille gull for meg, så bare si fra!! ;-)
Mamma te Benjamin Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 om du skal søke støtte til barnepass fra nav, så krever de ikke at dagmamman skal være 'hvit', men de må ha bekreftelse på de faktiske utgiftene, og det må også signeres av dagmamman. jeg bruker en 'svart' dagmamma, og nav sa at de ikke forlangte at hun er 'hvit' selv om de foretrekker det. de skjønner at det er veldig få 'hvite' dagmammaer der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå