Én til Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Tenkte å kjøpe meg Quinny zapp-trillen, fordi den blir veldig liten når den legges sammen og veier kun 6 kg. De reklamerer jo til og med med at den er "så liten at den får plass i hattehyllen på flyet". Men nå ser jeg på de nye reglene om håndbagasje at den er for stor! Og at det kun er lov til å ha med maks 5 kg. Hva gjør jeg da med lille jenta vår? Hun er 11 mnd når vi skal reise, og flyet går på kvelden, så jeg må jo ha et sted der hun kan få slappe av stakkars.. orker jo ikke gå og bære henne fra innsjekking til flyavgang!! Tips, anyone?!?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Spør pent så får du kanskje ha med vognen helt til gaten, det fikk vi uten problem ;o)))
Én til Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Hehe, ja det lønner seg nok å skru på sjarmoffensiven ;-) Ringte du flyselskapet på forhånd og spurte? Eller ventet du til innsjekkingen?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 tok det da jeg sjekket inn, reiste innenlands i juli og utenlands i aug. ok begge ganger ;o)))
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Ta heller en shoppingtralle sette henne i enn å ta med vognen. Det er bare stress når man kommer til gaten å kvitte seg med den. Bedre att den er godt pakket inn.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Du får jo sånn pose å legge den i og putter den da i den posen ved gaten og en fly vertinne tar den videre, ikke noe stress det??!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå