Én til Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Tenkte å kjøpe meg Quinny zapp-trillen, fordi den blir veldig liten når den legges sammen og veier kun 6 kg. De reklamerer jo til og med med at den er "så liten at den får plass i hattehyllen på flyet". Men nå ser jeg på de nye reglene om håndbagasje at den er for stor! Og at det kun er lov til å ha med maks 5 kg. Hva gjør jeg da med lille jenta vår? Hun er 11 mnd når vi skal reise, og flyet går på kvelden, så jeg må jo ha et sted der hun kan få slappe av stakkars.. orker jo ikke gå og bære henne fra innsjekking til flyavgang!! Tips, anyone?!?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 blir babybjørn for liten??? (har bare ei på 3 mnd så vet ikke når de blir for små =) heheh Du kan også ta vogna med til gate.. (merkes med en "leave at aircraft" tag som festes til vogna.) På denne måten kan du bruke vogna helt til flydøra. Du pakker den sammen - en stuer henter og legger i lasterommet og du får den levert ved døra igjen ved ankomststed.....
Én til Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Babybjørn blir nok litt liten, ja.. Begynner å bli litt tungt å ha henne i den allerede, og nå er hun 7 mnd. Smart tips med den merkingen, visste ikke at det gikk an!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 he he ja da vet jeg det til senere =) heheh Jobber i flyselskap og bruker å være snill med småbarnsmødre.. =) Men de aller,aller fleste innen SAS-systemet har det slik at dette går ann.. (men hvordan de andre gjør det vet jeg ikke) Men vi er i allefall snill og har forståelse for at å bære en unge i timesvis ikke er ønskelig for passasjeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå