*Vi blir 5* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Sist så hadde jeg en veldig dramastisk fødsel som endte opp i haste snitt. Syns det var en forferdelig opplevelse og vil jo helst ikke oppleve det igjen (for å si det mildt) Da jeg var på 6 ukers kontroll på sykehuset snakket jeg med legen som tok Victoria ut og hun sa at det var ikke noe problem å få ks neste gang hvis jeg ønsket det..Men så har jeg jo mest lyst tilå føde,men vil jo ikke ha noen komplikasjoner heller..det er jo ingen grunn tilat det samme skal skje igjen,men klarer ikke la vær å tenke på det. Noen andre som har hatt haste snitt første gangen og født helt normalt andre gang?
Pysjen Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er vel ikke den rette til å svare, siden min forrige fødsel ikke hendte i haste ks. Men fødselen min var svært smertefull og traumatisk og endte i total- ruptur. Jeg har virkelig fått skrekken og har blitt lovet ks denne gangen. Jeg tror at du vil kunne finne hva som er det rette for deg med tiden. Du er enda i 1 trimester og med samtale med JM utover svangerskapet så kommer du nok til å finne ut hva du vil. Jeg vet i allefall at man får innvilget ks om man vil og har hatt en traumatisk opplevelse med fødsel tidligere. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå