nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kan alle bare la være å svare til "anonyme" som er her kun for å more seg og hisse opp folk. til slutt er det jo det eneste som går igjen her inne . Krangling. Merker jegmister lysten til "være her". Det som er merkelig er at de verste får mest oppmerkesomhet her, kan vi ikke bare ingnorere de og heller svare de som fortjener oppmerksomhet? Syns bare det var så hyggelig her før..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 enig med deg.... men det er jo bare å driiiiiite laaaaangt i sånne folk. slutt og svar på idiot-innlegg. Men mange liker sikkert en real diskusjon om man kan rope til ungen eller ikke , om man kan røyke mens man ammer ++++++ men det er bare å droppe å diskutere med kranglefanter hvis man ikke er spesielt ute etter dette... =)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Ops, klarte ikke å se tråden din før jeg skrev inn en lik en gitt... Jeg er hjertens enig, bare å ikke svare! Men saklige diskusjoner her inne må være lov, det er bare sunt med forskjellige meninger. Men da må det skrives saklig og saken sett fra flere sider.
majsenna™ Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Syns det er trist med de som bare er ute etter å krangle. Var mye av det på trimester-forumene på BIM også.. nå er de her.. dessverre får man vel si. Det beste er å ignorere.
_Mita_<3 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Smil og vær glad for hver dag som går:D Hvorfor bruke energi på å være sur... å HER inne?? da syntes jeg man har litt fridisproblemer om de sitter å krangler inne på en NETTSIDE..å anonym.... Bare krangle lissom... Dette er en nettside om barn.. vi er voksene mennesker....krangle er teit! Min mening da:)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker konsekvent kranglesiden hvis jeg er i slikt humør, her inne holder jeg meg alltid unna tråder med ubehagelig atmosfære. Her inne er det mange usikre førstegangsmødre med små babyer som trenger råd i en hyggelig tone.
Sunshine2222 Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Er enig :-) Når jeg leser trådene med skikkelig krangling MÅ jeg bare le..... Det er skikkelig harry :-) Hat funnet ut om jeg skal ha svar på noe seriøst går jeg på klubbsidene eller på modne foreldre, DET er skikkelig hyggelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå