Gå til innhold

Planer for dagen da dere?u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi på biblioteket en tur, ellers minst mulig...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagsselskap fra 13-15 =)

Skrevet

Vi har trillet tur,så har jeg vært i butikken.Nå leker mini fint på gulvet mens jeg dibber;) Veldig deilig når han klarer finne roen der med seg selv.

Når sambo kommer hjem fra jobb om 1 time skal jeg på litt shopping;)

Skrevet

Skulle ut å mate endene etter mini har våknet og vi har spist middag.. men får bare håpe været blir bedre*ØSPØS*.. om ikke, tar vi oss en tur på kafé og spiser bolle :)

Skrevet

være hjemme og pleie syk mann og 2 syke barn...jada....jippi liksom!

Skrevet

Gå en tur på lekeplassen tenkte jeg, også kommer nevøen vår etterpå og skal være her til i morgen=)

Skrevet

hadde bursdags barn igår, så skal ha selskap idag med mange barn og voksne, blir kosli =)

Skrevet

Hadde håpet å få gå oss en tur, men været er forferdelig.

Blir vel til at jeg og sambo og mini koser oss inne. De to eldste er hos faren sin, så det er ganske rolig her denne helgen.

Skal lage god mat og se film senere i kveld, når mini er i seng.

Skrevet

levert vesla hos mamma. skal vaske og gjøre litt her før jeg skal til naboen og spise før jeg og hun drar på fest:)

Skrevet

Vi har vært ute å handlet en del gaver og div, skal på besøk etter middag. I kveld skal vi kose oss med reker med tilbehør. :o)

Skrevet

Lillegutt er hos pappaen sin i helga, så i kveld skal jeg drikke vin sammen med jentene :) Blir en bytur også regner jeg med. Gleder meg :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...