Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Min kjære røyker en pakke tobbakk på 2 dager.....hva synes du om d...? Har funnet ut at d blir ca 2000kr i mnd.....uff Jeg røyker ikke selv!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 har dere felles økonomi?? Hvis dere har det kan du ta ut 2000 kr og bruke på noe du vil ha hver eneste mnd. Hvis IKKE har du lite med det... (hvis du bruker pengene som argument... Hvis du tenker på helsa hans er det jo noe annet =) Men ; du nevnte bare pengene.... Mannen min har brukt 75000 på sykkel siste året men det er hans penger så det kan ikke jeg si noe på... (men sykkel er sunnere enn rullings da) =)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 En hel pakke tobakk på to dager er jo unødvendig mye da, må røyke 30 røyk om dagen eller noe sånt han da... Og det er jo sykt mye.. Synes ikke du er urimelig nei... Og hvis dere har dårlig råd er det ganske feil prioritering av penger... (har røyka selv, så vet at 30 røyk om dagen er ekstremt unødvendig...)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 HI Tenker på helsa hans også da! Han begynte ganske tidlig å røyke, så d er blitt ganske mange år nå. Jeg liker d ikke, noe jeg pleier å si er: Å bruke penger på å ødelegge helsa........!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 du fokuserte bare mest på at det ble 2000 kr i mnd.... og derfor svarte jeg at har dere fellesøkonomi har du jo noe med det, men hvis IKKE er det jo hans sak.. Og du får ALDRI en røyker til å bry seg om hvor mye penger man bruker på røyk. Jeg røyka i over 10 år og akkurat DET var totalt likegyldig... (man har alltid penger til røyk) Da burde du heller bruke helsa , KOLS og klage over at han lukter/smaker stykt som argument for å få han til å slutte.. Hvis du klager lenge nok virker det sikkert. + er jo kommet noen nye og bra røykestopp-piller.. (Champix) Er på resept og koster ca 1000 kr pakken men skal visst være meget effektive..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå