Gå til innhold

Ugla...kan du se hit litt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du gi et lite hint om hvor i landet du befinner deg? Da du svarte på den tråden om byen/landet beskrev du butikkene og det hørtes akkurat ut som der jeg bor...Men er vel temmelig vanlige butikker da, men det passa liksom så pefekt he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor ved Kr.sund :-) Ingen hemmelighet det. :-)

Skrevet

He he da tippa jeg rett da! Frei med andre ord? Jeg bor i byen jeg da, men har bodd på Frei tidligere.

Skrevet

Er nok det ja :-) Bodde i Romsdalen et par år, men fikk lurt gubben tilbake hit. Herlig å komme "heimat" igjen :-) Snertent siden handelsparken har vokst endel sia jeg flytta... Eksplosiv vekst får men si.. ( hvor tar de alle kundene fra lurer jeg på)

Skrevet

Ja det lurer jeg også på...venter bare på at konkursene skal komme jeg...Futura blir jo så fin også nå etter oppussingen.

Du får kose deg resten av helga i det nydelige været vi har nå;-)

Skrevet

Har ikke vært annet en full fart på apoteket, men blir vel en handletur snart :-) Må nesten se hvordan det har blitt :-

Får kose deg i "finværet" du også..hehe..her har vi fyr i peisovnen..litt koselig med uvær også på et vis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...