Guttemamman:-) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kan du gi et lite hint om hvor i landet du befinner deg? Da du svarte på den tråden om byen/landet beskrev du butikkene og det hørtes akkurat ut som der jeg bor...Men er vel temmelig vanlige butikker da, men det passa liksom så pefekt he he...
Sjefsmegga Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg bor ved Kr.sund :-) Ingen hemmelighet det. :-)
Guttemamman:-) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 He he da tippa jeg rett da! Frei med andre ord? Jeg bor i byen jeg da, men har bodd på Frei tidligere.
Sjefsmegga Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Er nok det ja :-) Bodde i Romsdalen et par år, men fikk lurt gubben tilbake hit. Herlig å komme "heimat" igjen :-) Snertent siden handelsparken har vokst endel sia jeg flytta... Eksplosiv vekst får men si.. ( hvor tar de alle kundene fra lurer jeg på)
Guttemamman:-) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Ja det lurer jeg også på...venter bare på at konkursene skal komme jeg...Futura blir jo så fin også nå etter oppussingen. Du får kose deg resten av helga i det nydelige været vi har nå;-)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Har ikke vært annet en full fart på apoteket, men blir vel en handletur snart :-) Må nesten se hvordan det har blitt :- Får kose deg i "finværet" du også..hehe..her har vi fyr i peisovnen..litt koselig med uvær også på et vis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå