Gå til innhold

Varem bad kan gi 5 ganger dårligere sædkvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se på denne linken: http://www.dinside.no/php/art.php?id=372013

Hjelpes meg hvis dette er sant. Vi har mange manger hørt at å bade ikke gjør noe for rompetrollene, men hvorfor skrives da slike artikler?

Vi sliter med noe dårligere kvalitet enn ellers og har vært igjennom 4 IVF. Betyr dette da at hvis mannen unnlater å bade i karet så kan kvaliteten bli mye bedre? Det hjelper jo bare om den blir dobbelt så god for vår del!

Hvis dette er reliable studer, hvorfor forbyr ikke klinikkene/legene mannen da å ta varme bad, eller er dette bare oppspinn? Noen som med sikkerhet her vet noe om dette? Mannne min kan fint finne seg i å dusje hvis det hjelper på kvaliteten noe!

Noen med sikre innspill på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varne bad, selvfølgelig. Inget som vet noe?

Skrevet

hehe...retter på deg en gang til jeg...det skulle vel være varMe bad...

forresten,hvis dette er sant så forklarer det kanskje hvorfor jeg ikke ble gravid med eksen min,han badet så si hver dag og vi brukte ikke prevensjon...like greit igrunn,for han viste seg å være en tosk...

Skrevet

*ler* Er det mulig! Takk...Varme med M. Nå kan det vel ikke bli feil:-)

Ja, da var det ikke så gærn't at det ikke var godt for noe hos dere da, ihvertfall. Jeg har forøvrig funnet ut at varme bad hver dag (faktisk) ikke er noe særlig for kvaliteten, men 1 gng uken gjør ikke så stor skade. Men det har innvirkning! Vi som sliter med litt dårligere kvalitet, kommer til å følge rådet om dusjing en stund fremover.....Mannen min.Ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...