chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 over, startet på min 9ende uke i dag=) To dager til UL og mitt store spørsmål ang "hvor mange" blir besvart=) Jeg tror det er to... hehe.. spennende=)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Så spennende! Er det ikke slik at et høyt hcg nivå KAN tyde på at der er flere? Blir spennende å se hvor mange det viser seg å være som har tatt bo i magen din:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 ja det er kjempe spennende=) Jo det sies at det kan være et tegn på flerlinger med høyg hcg nivå, jeg hadde 322 på dag 14=) Gleder meg så, kan ikke få helgen til å gå fort nok unna=)
anja,R Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 hei så spenende da,,,, :-)) skal selv på ul om 2 dager regner med å bli såtte til bake jeg da, etter mens termin er jeg 10 uker i morgen, så håper at jeg ikke blir såtte så veldig langt tilbake da. må få høre hvordan det går med deg da,,
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor regner du med å bli satt tilbake? Jeg er 8 uker i dag, men sist jeg var der så mente han jeg var 3 dager mindre enn antatt, men går utifra satt termin frem til jeg får noe mer konkret. Jeg vil også ha to i magen=) hehe...
anja,R Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 da jeg var på ul sist same dag som du foresten, mente legen at eggløsningen hadde vert senere en 14 dager,etter mens, så han snakket om at på denne ul ville jeg mest sansynlig bli såtte 1 til 2 uker tilbake i forhold til mens termin,,
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Uff, det er jo så kjedelig å bli satt den veien. Går vel bak noen dager jeg og men pytt pytt, så lenge alt er bra inni der så er det greit=)
anja,R Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 ja er no det da, :-) var på siste ul jeg skiftet nikk å da ,,skulle sett fjeset mit da legen sa oj er vist 2 her, he he ,,, ja får håpe at du fortsat har 2 der du å da,, er jo lit praktisk synes no jeg da, har altid ønsket meg 3 jeg da, ferdig i en fei da :-)),,
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2008 Tenker det var litt aven overraskelse at dervar to ja, jeg tror jeg har to også men blir nok alikavel sjokkert om det virkelig er det. Men som du sier, hadde vert ferdig i en fei, vi vil også ha tre så når jeg har en fra tidligere så passer det fint med to stk på en gang=)
anja,R Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 hehe ja det kan man si hehe,,,, ja tror det blir noe annet å se det med egene øyner da:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå