Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull på 4 mnd har tatt flaske helt siden han ble født. Vi har ikke brukt det daglig, men innimellom ved behov. Siste gang var i jula; da gikk alt fint. Siden da, ca fire uker, har vi ikke brukt flaske. Da vi trengte det i går nektet han! Full nekt i dag og. Synes dette er kjempefortvilende da det ser ut til at jeg har lite melk og han ikke legger på seg.

Skal begynne med en skje grøt i dag, men for å få i ham nok mat burde han få mme og.

Noen gode tips til å få ham til å suge av flaske igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo prøve med slik "tutte" kopp... vi fikk slik på sykehus... da jeg ble så sår på ene brystet...

Skrevet

Å, jeg føler med deg. Vi har hatt flaskenekt her denne uka. Han har fått flaske med mme på kvelden, men plutselig på søndag, ville han ikke ha. Jeg har to forskjellige flasker, har prøvd både mm og mme, både kveld og dagtid. Nå har vi hatt en pause i prøvingen siden onsdag. Tenkt å kjøpe smokk med større hull og prøve igjen i dag.

Skrevet

samme skjedde meg og! snuppa nekta plutselig å ta avent sine flasker, så fikk jeg tips her inne om å prøve mam, og det falt i smak!

mam har en litt anderledes tut.

Skrevet

Vi har MAM og NUK. De er veldig forskjellige i smokken, men han har tatt de likegodt om hverandre.

Skrevet

Dytter litt på denne, for lurer på dette jeg også.

Skrevet

Jenta mi er også 4 mnd og tar ikke flaske.. Aldri gjort det.. Så nå har jeg gitt opp prøvinga..

Men i går prøvde jeg et siste håp og det var avent sine tute kopp... Den er det jo sånn sperre på så melken renner ikke ut av seg selv, dem må suge..

Det har funket for noen, men ikke hos oss da..

Lykke til...

Skrevet

er i samme situasjon som deg...kjempe flink med flasken helt til interesssen for biteringer kom da skulle alt tygges på...hun finner ikke utav flasken...hun fra vanlig kopp å drikke kopp hvis det er krise en gang..gåt finmt det.ellers er nuk noe du kan prøve,prøvde jeg men hun ville ikke ta den hell..

Skrevet

Nå har jeg kjøpt NUK-smokk med større hull. Det blir spennende å se om han vil ha flaske da. Fikk ikke tak i smokk til MAM-flasken. Er det noen som vet om det er andre merker som passer til MAM-flasken?

Skrevet

Smula:

Gi beskjed hvordan det går med større hull i smokken.

Skrevet

Vi kjøpte NUK-smokk for 6 mnd+. Jeg pumpet melk i formiddag, og da drakk han, men bare 50 ml. Så han tar nok flaske bare han er sulten nok. Jeg skal være borte i morgen kveld, da skal pappan være hjemme og ta hele kveldsmatingen og leggingen. Så satser på at mini vil ha flasken da, blir det helt krise er jeg ikke så langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...