Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+5 i dag

I går kom det litt blod på papiret da jeg tørket meg og i dag har det kommet mer, akkurat som når jeg har TR. Hadde IKM forrige søndag. Har fått 3 positive tester etter dette.

Er det en SA, eller kan det være noe annet? Bør jeg ringe legevakta? men de får vel ikke sett så mye siden jeg er så kort på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har hatt samleie, kan det bare være det..

Tror ikke de kan se så mye når du ikke har kommet lenger.. men en tlf kan jo ikke skade

Skrevet

Har ikke hatt samleie i det siste. Tror jeg skal ringe legen å bare høre hva de sier...

Skrevet

Huff jeg har det som deg akkurat nå :(

Men har forstått at ofte så kan det begynne med liten blødning og så begynner det å fossblø, smerter og en liten klump kommer ut....

Men mange med SA som nesten ikke vet at de har abbortert!!

Men man skal vel vite at det er veldig normalt at gravide blør under svangerskapet...

Ring legen du! Mannen min er i Nordsjøen på jobb og jeg er alene med 2 barn på det nye stedet vi bor så føler meg vanvittig alene :(

Men min fantastiske mann har fått ordnet helikopter så han kommer hjem og passer på meg ganske snart!

Håper virkelig det går bra med deg!! Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Uff, det er ikke noe gøy, hvertfall ikke når man ikke vet om det er noe galt eller ikke.

Må være ekstra vanskelig å sitte alene med alt. Bra mannen din kommer hjem snart. Håper det går bra for deg også :)

Skrevet

Ringte legevakta nå, og hun sa som jeg visste, det er ikke noe de kan gjøre så tidlig. Så jeg fikk beskjed om å ta det helt rolig, og ringe fastlegen min på mandag. Men hvis jeg fikk smerter eller noe måtte jeg bare ringe igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...