duracellmamma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Når jeg skal fylle ut skjema står det at jeg skal fylle ut feltene for barnefaren, må jeg det siden han ikker involvert? noen som vet?
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Til den grad du kan, så bør du nok det, ja, for de kommer helt sikkert til å mase om det. Men hvis du ikke skal oppgi noen far, så er det en annen sak... altså at du ikke skal søke om farsbidrag.
duracellmamma Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 er ikke noe problem å skrive hvem som er faren men når vi ikke snakekr sammen eller har kontakt så blir det for dumt å fylle ut ting som jeg ikke har noe peiling på!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Bare fyll ut navn og telefonnr og fødselsdato, du. Sånn har det desverre blitt her i gården og...:-(. Sa sist jeg skulle fylle ut noen skjemaer at de fikk ta kontakt med han selv hvis det var noe de lurte på vedrørende hans info og det gjorde de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå