Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Skulle inn på vektestimering idag, og der fikk jeg beskjeden om at snuppa lå med rompa godt plassert ned!! :S Skal på ny UL neste torsdag og ligger hu fortsatt med rompa ned, så blir det bestilt KS! Legene på Ullevål kunne, men de var ikke begeistret for vending, da det stresser ungen unødig og da det kan ende med haste-KS! Dessuten så har jeg en stygg bekkenløsning, så han anbefalte ikke akkurat vanlig fødsel heller sa han, for det kunne gjøre vondt verre for bekkenet!! Jaja, vi får se da om det plutselig blir valentines-baby på oss istedet for 23 . februarbaby! Noen som vet hvor stor sannsynlighet det er for at hun kommer til å snu seg nå??? Jeg er 36+2 idag......
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Sjansen for at hun snur seg nå er omtrent lik null mener jeg å ha hørt.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Prøv akupunktur for å få henne til å snu seg!Effektivt!!!!!!!
Eliise Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Hm... Snuppa mi lå i sete i uke 36, men hun snudde seg =) Tror ikke det er så uvanlig at de snur etter uke 36, men om hun har festa seg, så er det vel heller lite sansynlig da.
Pusur_mor Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Hei ! de to siste til meg lå i tverr og seteleie helt fram til uka før termin. Da snudde de seg plutselig. Nå var dette nr 4 og 5 hos meg så de hadde god plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå