Northernlights Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Mannen min sendte denne sangen til meg,før vi møttes IRL, så det er sangen vår nå. =o) "Eldagammel" sang! Vil du høre? http://www.youtube.com/watch?v=Op-mjhGoPvY
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Det nærmeste vi kommer er vel sangen vi sto å kauka til hverandre ute på byen før vi egentlig kjente hverandre, og jeg var sammen med en kompis av han.. =) You`re the one that I want.. Fra filmen Grease.
Northernlights Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 hehe..det ser jeg for meg,faktisk =o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=YEUXVovEDg0 Denne sangen beskriver alt...
Mom2Two Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 "Mr Donut" med bandet St Etienne er vår sang:-)
Torpekjærringa Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 From this moment - Shania Twain Og den armageddon sangen ....husker aldri tittelen på den ;o/
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Come what may er sangen vår. Står inni ringene våre og var den sangen vi danset til som første dans som ektepar. Har blitt et slags livsmotto for oss begge i grunnen.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Vi har ingen egen sang, men når jeg hører odd norstoga, så minner det meg om den gangen jeg traff samboern;)
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Da han kjørte meg hjem fra vår første date så kom sangen "so happy together" på radioen. Den hang godt fast hos oss begge. På sist nyttårsaften så sang han den til meg på kvelden med gitaren hans. Vi har vært gift i fire år om en måned. )
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Denne: http://www.youtube.com/watch?v=zixg-vIQBLM ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 en av de rolige til Linkin Park er liksom en sånn kosesang fra da vi traff hverandre... Så har jeg en hel brent cd med sanger som minner meg om da vi akkurt ble sammen, fordi ejg lånte med meg den på påsketur... og en av favorittene der er Stjernesludd.... men så fikk vi ei til å synge en sang under vielsen vår da vi giftet oss, og hun valgte selv Hallelujah... så den er en liten favoritt den også...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 you`re beatutiful med james blunt )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Sarah Brightman - Love changes everything Love, love changes everything: hands and faces, earth and sky. Love, love changes everything: how you live and how you die. Love can make the summer fly, or a night seem like a lifetime. Yes, love, love changes everything, now I tremble at your name. Nothing in the world will ever be the same. Love, love changes everything: days are longer, words mean more. Love, love changes everything: pain is deeper than before. Love will turn your world around, and that world will last forever. Yes, love, love changes everything, brings you glory, brings you shame. Nothing in the world will ever be the same. Off into the world we go, planning futures, shaping years. Love bursts in and suddenly all our wisdom disappears. Love makes fools of everyone: all the rules we make are broken. Yes, love, love changes everything: live or perish, in its flame. Love will never ever let you be the same. Love will never ever let you be the same. -------------------------------------------------------------------------------- Music: Andrew Lloyd Webber. Lyrics: Don Black & Charles Hart. Show: "Aspects of love" (1989).
selfangerkjerringa Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Det er noe spesielt med "mysteriet deg" (Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson). Den treffer oss så rett på... min søster og kompisen hennes sang den i bryllupet vårt også
PAVEEL Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 vår sang er scorpions sin YOU AND I I lose control because of you babe I lose control when you look at me like this there's something in your eyes that is sayin' tonight I'm not a child anymore, life has opened the door to a new exciting life I lose control when I'm close to you babe I lose control don't look at me like this there's something in your eyes, is this love at first sight like a flower that grows, life just wants you to know all the secrets of life It's all written down in your lifelines it's written down inside your heart You and I just have a dream to find our love a place where we can hide away you and I were just made to love each other now forever and a day I lose control because of you babe I lose control when you look at me like this there's something in your eyes that is sayin' tonight I'm so curious for more just like never before in my innocent life It's all written down in your lifelines it's written down inside your heart You and I just have a dream to find our love a place where we can hide away you and I were just made to love each other now forever and a day Time stands still when days of innocence are falling for the night I love you girl I always will I swear I'm there for you till the day I'll die
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 No womman no cry ikke fordi den er spesielt fin, men fordi de spilte den første gangen vi møttes, og så danset vi og mannen min (han var på en snurr) sang nooooo womman no cryyyy i øret mitt;)
Den drygaste Skrevet 26. januar 2008 #17 Skrevet 26. januar 2008 Live-lightning crashes , den er ikke en sånn kjærlighetssang, men den hørte vi på hele tiden i begynnelsen og da ble det bare sangen vår. utenom den må jeg si snowpatrol med chasing cars
Groosalugg Skrevet 26. januar 2008 #18 Skrevet 26. januar 2008 Dette er vår: http://www.youtube.com/watch?v=r7EeDxzgfdc
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 #19 Skrevet 26. januar 2008 Alphaville med Forever young (og vi som begge HATER 80 tallet, musikk,stil ALLT)
kajak&Daniel Skrevet 26. januar 2008 #20 Skrevet 26. januar 2008 Har vel egentlig ingen sang, men den sangen som fikk samboeren til å grine etter at politiet sendte han tilbake til hjemlandet i 2006 uten at han engang fikk sagt hadet til meg var "stick with you" med Pussycat Dolls. Han har også sunget den for meg noen ganger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå