Gå til innhold

Hvorfor er DU her inne nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget i senga og glodd i en time uten å sovne.

Henten lappisen og nå ligger jeg her på DIB ved siden av snorker'n min.

HVorfor er du her nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt en sen deit med Bodil. Men nå SKAL jeg legge meg. Med mannen min. Ikke Bodhil. Hun står i gangen.

Skrevet

Fordi jeg kjeder meg. Burde lagt meg, men kom hjem for en time siden, og klarer aldri legge meg uten å roe ned hjemme først.

Eksen har vesla og, så tomt og stille her...:o(

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra pubquiz og sitter og undersøker noe på nettet ang. studier jeg har tenkt å ta og ser på film samtidig.

Skrevet

Nyter endelig litt tid for meg selv. Mann og barn sover, og det er deilig med litt stillhet. Men så måtte jeg innom her en tur da :)

Skrevet

Sambo er på fest og jeg har kvalitetstid m pc'en :) Er ikke trøtt, så gidder ikke å legge meg enda..

Skrevet

Min sambo er på reunion med sine kamrater og vesla ligger og sover, så er jeg ikke blitt trøtt før nå. Og derfor sitter jeg på pc`n og glor litt da :o)

Legge meg nå da tenkte jeg..

God natt alle sammen :o)

Skrevet

Gubbeting jobber, Tillab kjeder seg litt (for mortilgunna stakk av igjen)

og for at jeg ikke er noe flink til å legge meg.

Skal jo ikke opp før 8 i morra liksom! *grøss*

Skrevet

Lillegutt sover morgenluren sin, mannen min sitter på kontoret og jeg koser meg med morgenkaffe og dib :o)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

For det er min stå opp dag i dag....hun sovnet nettopp igjen heldigvis, men når er jeg ikke trøtt lengre..for jeg slunket 1time mens hun lekte i grinden.....er litt rastløs faktisk...vi skal vaske huset i dag og!!! blæ.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...