Gå til innhold

rareste fornavn du vet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Durdei. Ikke nødvendigvis stygt! Men ganske rart... uvant i hvert fall :)

Skrevet

Villemo/Willemo

Så det første gang på bim, og hadde aldri trodd det var ett navn. Ble enda mer overraska når jeg oppdaget at det var jentenavn, for meg høres det ut som guttenanv. Syns det er veldig fint, men blir for rart for jente for meg...:o)

Skrevet

Greier ikke velge!..

Prikken

Baby (helt sant!)

Lullen

Lille

Tikka

Skrevet

Ia (Kan et navn virkelig være så kort..? :0))

Skrevet

Uggur! Broder'n var russ sammen med en som het det. Rart, og i mine øyne ikke så fint, men en husker han som en utrolig kul fyr, da!

Skrevet

Regner med at du har Lullen og Prikken fra lokal avisa.... i så fall så er de jo i utgangspunktet kallenavn, da. Men kan kanskje hende at begge hadde søkt om å få det som navn... husker ikke helt jeg. ;)

Skrevet

Gurly (jentenavn)

Blir gruuuusomt på bergensk - med skarre R, og det er her jeg har hørt det.

Skrevet

Niks. Prikken Vinding heter virkelig det. Og Lullen er det mange som faktisk heter! :-)

Skrevet

Hoskel

Dick

Ansker

Skrevet

Bengta

Skrevet

Grim- betyr jo stygg da. Skjønner ikke at noen kan kalle barnet sitt noe sånt....

Skrevet

Mulig jeg er sær, men har aldri fått driesen på navnet Sveinung:) Søsteren min sin sønn skulle hete det, men da satt jeg meg på bakbeina og sa med streng stemme at hun hadde pent nødt for å finne et annet navn til en så nydelig unge!:) Og i dag heter han Daniel.

Skrevet

Dikhard er et av de merkelige syns jeg.

Skrevet

Gurly er faktisk et ikke helt uvanlig navn på sørlandet. De skarrer også. Det høres litt ... underlig ut.

Skrevet

Nathalie, Michelle, Lukas er noen av dem. Stakkars barn.

Skrevet

Tinke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...