Gå til innhold

Abc klinikken?


VeslePhreaken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal egentlig rundt 24. mars :)

men har fått høyt blodtrykk så jeg er litt usikker på om jeg får lov likevel.. Skal til jordmor tirsdag da, så får jeg vite mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på ABC. Har termin 16, men ser for meg at det kan bli 21. hvis det stemmer at man har lettere for å føde rundt fullmåne (den faller på den 21 i år). Gikk 8 dager over sist og håper at det kan bli noen dager færre nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 29 mars og håper å komme på abc. Hadde litt høyt blodtrykk en periode, men det har roet seg ned igjen, så jeg satser på at det går bra denne gangen -har forsøkt abc tidligere, men endte på vanlig fødeavd. Dette er nr tre og jeg håper å føde rundt termin -hadde 17 mars som menstermin. Hadde jo vært greit å føde før påske. Satser på at hun snur seg litt i magen ettersom hun et par uker lå med hodet opp!

Er veldig fornøyd med abc i alle fall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

Eit spørsmål til dei av dykk som har født/skal føda på abc:

Fekk de automatisk ordinær ultralyd ved Ullevål i veke 17, eller måtte de gjera noko spesielt for å få det?

Eg har nettopp fått plass på abc sjølv. Er bare 9+5 i dag, men høyrer så masse om folk som nesten ikkje får koma til på ul, så tenkte det var lurt å vera føre var.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...