Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg fikk låne ei gravidsele av min vennine, MEN jeg synes ikke jeg får den til å sitte. Går 30 sekunder så spretter borrelåsen opp igjen.... Er noen flere som sliter med dette? Lurer på om jeg bare skal levere den tilbake for jeg gidder ikke bruke den!
Hilde_85 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hmmmm.....er sånn i bil du mener? så ikke jeg er heeelt på villspor? jeg har kjøpt til bil, og det er ikke borrelås. Men har den vært brukt kan det jo hende at borrelåsen er slitt??!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 slik til bil ja. jeg og tror at kanskje borrelåsen er slitt... Hvor har du kjøpt din da, hvordan fester du den og hvor mye ga du?
mammamie Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg kjøpte nettopp gravidsele på Barnas Hus. Ingen med borrelås der. Kun trykk-knapper. Veldig lett å feste (bak bilseteryggen). Kostet 399,- Veldig behagelig å ha på. Ingen klemming av selen på magen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Hei. Jeg har ikke slik sele. Valgte å ikke kjøpe den da jeg leste på trygg trafikk sine sider at den ikke har noe for seg ifh til sikkerhet. Det var kun i forhold til komfort. Det er en link på en annen tråd for en uke siden til den siden på snartmamma.no
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har ikke slik sele, er i uke 21, syns ikke vanlig seler strammer foreløpig hvertfall. I følge NAF har ikke disse gravidselene noe for seg
Lille-mor Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Er det BeSafe sin du har? Har også lånt min av en venninne. Borrelåsen er litt slitt og går opp innimellom. Men stort sett sitter den fast og holder den nedre del av bilselen unna magen. Stemmer at Trygg Trafikk sier at den ikke spiller noen rolle sikkerhetsmessig, men man kan bruke den for komfortens skyld - det gjør jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå