LadyLuck & Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Orker ikke mere. 13mars er allt for langt unna. H*n har sparket og gjort "vondt" i hele dag, virker som om det er ekstra tungt i dag også. =( klarer jo ikkenoe lengre. Ikke klarer jeg løfte min sønn på ett, ikke klarer jeg å bøye meg, og flyr på do i ett (løs mage) Nekter å være med på dette lengre. De får legge meg inn å poppe ut babyen eller noe, for fra nå er jeg i STREIK
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Du er ikke alene... Har hatt litt ubehagelig mage i det siste jeg også...Etter at jeg skei på isen i går å "strakk" "lillemor" så har bekkenet og alt annet vært vondt...Blitt mere kvalm har jeg også... Men du får prøve å slappe av litt i helga så skal du se at ting blir fort bra igjen...=o)
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 trodde det skulle li lettere i dag, etter en aaang natts søvn, men neida =(
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 og får jeg hjelp i dag, neida !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå