balsam Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 har sååå lyst på den vogna til lillemann.. dere som har den, er dere fornøyde eller vet om andre som har den og har synspunkter!
juddellihuddelli Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jepp, vi er VELDIG fornøgd, vet om mange andre som er det også, men har lest litt her inne om noen som ikke liker den. Er nok smak og behag, du får prøvetrille den litt i en butikk.:
balsam Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 det lille jeg har prøvd liker jeg kjempe godt, men er den stor å ha i bilen og sånt?
Babykilo Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Vi er fornøyde og den passer fint i vår bil. Har hatt den i Opel Astra stasjonsvogn og Peugeot 306 stasjonsvogn. Obs på at det er hardbag som hører til, og den tar jo litt plass i bilen også.
mamma >to gull Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Vi har den ikke,men så litt på den i butikken da vi skulle kjøpe ny sportsvogn og det jeg så da var at den var veldig smal (det var når den var uten hardbag),så kan da umulig få plass til noe pose oppi den.. Men vet som sagt ikke noe om den jeg altså.. Jeg kjøpte Quinny speedy som en sportsvogn (vi har simo kombi).Den var i hvert fall ganske bred,selv om ryggen ikke kan legges helt ned,men nesten..
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med den, god å trille. har ikke bil så hvordan det er med bil vet jeg ikke. Derimot er den kjempevanskelig å ta på trikken, så når vi skal til byen tar vi en trille vi har eller bæresæle. (den går inn døra men bare akkurat.) Jeg syntes forsovid babybaggen var liten. den brukte vi bare til 3 mnd, jenta mi passa fint da men så er ho ganske liten. Men til vinter pose kan jeg tenke meg at det blir trangt. Vi fikk barn i mai så vi hadde bare en liten sommerpose og den passa fint. Ellers så stortrives jenta mi oppi der nå når vi bruker sportsdelen. Den er veldig fin med at du kan legge helt flat. :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Vi har den, veldig fornøyd både med hardbagen og sportsdelen og å kjøre den med bilsete på.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har den som sportsvogn og er veldig fornøyd. Den tok litt større plass i bagasjen enn jeg trodde, men er ikke noe problem å få den bak i bilen, det er bare ikke plass til noe annet:) Men så har ikke vi stasjonsvogn heller da. Den er super å trille og lillemor trives veldig godt oppi der. Alle snakker om at den er så smal, men kan ikke si at jeg merker noe til det jeg. Jenta mi er 15 mnd og hun kan ligge i vogna med en odenwalder dunpose uten problemer. Den var litt hard å slå sammen til å begynne med, men det gikk seg til etterhvert. Også kan det bli litt knirking i hjula, men det er i såfall bare å bruke sånn olje som man har på sykkeleiker hvis det skulle skje. Også er det lettvint å skifte sitteretning.
mayaya Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Vi har den og elsker den! Har den som sportsvogn nå, men har brukt den både med hardbag og bilstol på. Veldig praktisk! Sportsdelen kan snus begge veier. Det er fint plass til vinterpose. Og den går inn i mannen sin bil, som er ca verdens minste. Opel Corsa.. hihi
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde og veldig lyst på den til Elias, hadde først med hardbag og nå sportsdel, MEN jeg har vært å kjøpt med ei Teutonia mistral i stedet.. Kunne godt hatt begge,men skal selge quinnyen når han er feridg med bilsete, for vogna er genial til å ha Besafe izi sleep på, men det jeg ikke er så fornøyd med er: - bråkete kalesje, (sportsdel) -vanskelig å slå sammen, de dimseduttene en skal løfte opp på sidene, er vrange.. -bred mellom hjula -liten plass (har en liten gutt på 10 mnd) trangt med pose oppi og jeg har en smal og liten pose -vipper når jeg har stelleveska på, er ikke plass til å legge den under.. Så i mars selger jeg vogna med bag, sportsdel og bilsete...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 og - tar litt plass i bilen(men lett å ta av hjul da) - med hardbag så, må en ta av bagen for å slå den sammen.. - med sittedelen vendt fra en så må en også ta av sittedelen for å slå den sammen..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Så rart, vi har ikke stasjonsvogn, og får plass til vogna i bagasjen uten å ta av noe som helst. Bare slår den sammen og løfter den inn bak. Og vi må ikke ta av sittedelen hvis den er forovervendt når vi skal slå den sammen.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Ikke fornøyd. Pungterer altfor lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå