lindorie Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 lurer på om det er noen her som har vært ute å reist alene.? sitter å tenker på om jeg skal ta en tur til hellas (chania) i april/mai. men litt usikker på om jeg tørr reise helt alene. noen som har vært i syden alene og vil fortelle meg hvordan det var?
ToPrinsesser<3 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg reiste alene 1 uke til Tenerife for en del år tilbake; var enslig og eldstemann var med pappaen sin den påsken. Hadde med bøker og musikk, telys til terrasen om kvelden, og koste meg veldig. Gikk mange turer og slappet av, MEN jeg er ikke så veldig flink å nyte roen alene på restaurant o.l, så det var litt slitsomt. Men, et gikk fint det også. Minuset var vel at det var litt rolig om kveldene, og at når jeg skulle på stranden synes jeg det praktiske med verdisaker liggende ble litt stress, men det finnes jo løsninger for det meste. Det går nok kjempefint om du forsøker. ;-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Før jeg fikk barn reiste jeg maaaange ganger til Thailand alene, ikke noe problem for min del:) Men nå har jeg endel venner i dette landet, så jeg var jo ikke "alene" da jeg var der:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Er det ikke noe som heter Jomfrureiser, eller noe i den dur, hvor alle de reisende, reiser alene, men i sammen, om du skjønner? Da er jo alle i samme båt og en kan være sammen med andre enslige dersom en ønsker det i løpet av ferien, eller en kan være for seg selv.
ToPrinsesser<3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 www.jomfrureiser.no; skal visst være veldig ok turer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå