Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 hvilke medisin fikk dere, og ble dere kvitt d? har hørt endel får tabl, ikke gidder ta etterkontroll og fremdeles bærer på smitten. stemmer d?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tenke, tenke...tror du ALLE gidder å gå på etterkontroll?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Fy skamme seg, Lillejonas. Det MÅ du.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 ??? Nå er du trøtt, prinzzzezzzen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 nei, det tror jeg ikke. men om det er sånn at man ikke er garantert å bli kvitt sykdommen med den kuren man får er det jo ikke rart det er så mange som blir smittet. en tror en er frisk, og så har man det fremdeles.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Ja, men likevel - fy skamme seg. Du må på etterkontroll. *pekefinger*
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg var pinadø trøttere enn jeg trudde. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Jeg fikk amoxocillin (mulig det er feilskrevet) en to ukers kur. Men jeg fikk en annen kur en det som er vanlig fordi jeg var gravid. Mannen min finn en annen som jeg ikke usker navnet på, bare to tabletter. Både jeg og mannen min var selvfølgelig på etterkontroll.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg var aldri på noen etterkontr i forhold til klamydiaen, fikk noen tabl så var plagene vekke. For ja, jeg hadde sympt som masse utflod og vondt i magen. Var inne til vanlig gyn kontr året etter for ny celleprøve - vet ikke om det ble tatt ny klamydia prøve også da.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har aldri testet meg. Men jeg hadde en trekant der begge de to andre fikk påvist klamydia etterpå. Jeg fikk også symptomer etter dette De fikk piller og jeg fikk samtidig samme type piller for noe helt annet. Symptomene forsvant med disse og jeg har ikke vært på hverken for eller etterkontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå