Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Skal til kontroll til mandag, er da i min 38 uke. Hva slags undersøkelse er det da? Noe utenom den vanlige? Blir man automatisk sjekket om man er moden, str på baby etc?
roannima Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 er vel en helt vanlig kontroll,,,,med Hb, BT, vekt etc,,,,,, aldri blitt sjekka noe mere i uke 38 jeg i allefall
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 det eneste som blir sjekket ekstra i uke 38 og leie på barnet og om hodet er festet. Ellers vanlige prøver som ellers i sv.skapet! Er selv i uke 38, så var hos legen på mandag... Og hun ville ikke sjekke modning/åpning selv om jeg ba om det grunnet mye kynnere/murringer. Det er visst ikke vanlig å gjøre det før tidligst i uke 41, og hun ville ikke provosere fram noe:(
kosebamsen-09.02.08 Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg var til ktr tirsdag og var da i uke 38. Spurte jordmora om hun ville sjekke modning/ åpning, og det gjorde hun..... Ellers er det vel bare vanlig sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå