Gå til innhold

Noen som har termin rundt 14, februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, er det flere som har termin rundt denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 10 februar :-) håper det skjer før....... hatt vondt i "høna" idag,,,,dvs, beinet bak der,,,,,,kanksje d er ett tegn på at ting er i gang?? husker ikke helt åssen det var de forige gangene jeg har født!!!!! om det var smerter der da i forkant,,,,,

Skrevet

Jeg får også vondt der, stikkinger på en måte, som om jeg må tisse. Likne litt på sånn urinveisinfeksjonssmerter. Føles som om hun inni der holder på å skru seg nedover....tror hun holder på å feste seg så jeg er spent på hva tid hun kommer nå........

Skrevet

er ikke sånn tissatrang jeg har,,,,mere som at bekkenet holder på å vide seg ut,,,,om skjønner :-) lager plass på en måte...... er ikke festa han gutten min, det er jo sjelden de gjør å d på flergangsfødende. men,,,,,,kjenner ett godt nedpress til tider ja:-) går bare å venter på SMERTER :_) hehe

Skrevet

Jeg har termin 12. men er meget innstilt på å føde før ;)

Skrevet

Har mens.termin 18 og ultralyd ti dager senere. Er sikker på min egen termin så jeg er spent på når den lille velger å komme. Jeg har haft en del kynnere og nedpress i de siste dagene men tror nok bare kroppen forbereder seg i siste fasen.

Skrevet

termin den 15 - håper i det minste at noe skjer uka før. Er annengangsfødende... ;-)

Skrevet

Har termin 13.februar. Føler meg ikke klar for no fødsel ennå. Håper jeg blir klar snart. Gruer med til fødselen.

Skrevet

Har termin 13., men innbiller meg at h*n kommer en uke før... :)

Kjenner også stikkinger

Skrevet

14 feb her :-D

Er også veldig klar for fødsel før :-D

Fikk begge de to siste 14 dager før og det er jo bare noen dager til :-D

Har hatt mye kynnere men de er blitt vondere de siste dagene, stikker veldig mye, vondt når jeg går oppe så håper virkelig at det er på god vei til å gjøre seg klart. Skal til jordmor på onsdag og skal da få hun til å sjekke meg. Før det får jeg vel bare vaske hus, løpe i trapper og ha sex, he he....

Skrevet

jeg har 12 :) vil gjerne at han kommer før :)

Skrevet

Jeg skal ha babyen min på selveste valentines day, men tviler vel på at ho kommer akkurat den dagen.....

Skrevet

jeg har 17 februar :)

har veldig nedpress og vondt i "høna" ( som ei over så pent sa det ;p)

Så krysser fingrene for at småen iallefall ikke bestemmer seg for å komme senere ...

Skrevet

13.feb her! håpet på før pga at de flyttet terminen 11 dager ved ordinær ul, men jeg kjenner ingen tegn til at fødselen nærmer seg egentli. litt stikninger, men det har jeg hatt i noen uker. har kynnere, men de merker jeg knapt. kjenner bare med hendene at magen er hard og tenker "åja, nå har jeg kynner"...

Skrevet

Har termin 7. februar. Ikke så langt unna 14. Hadde samme termin med førstemann også og hun kom på valentinedagen gitt. Jeg håper ikke denne tøffe karen har tenkt å vente så lenge, men heller komme å hilse på oss nå snart. Jeg er klar som et egg.

Skrevet

min er 14 feb mens ul er 20 er ganske sikker på vår stemmer da vi fikk hjelp fra riksen.Min mor og ahlv søster fødte i 8.mnd men kjenner ingen tegn tiol at det skjer med meg.. ;)

Skrevet

UL termin er 8 februar, men min er 12 februar, og den er jeg helt sikker på. med 8 februar skulle befruktningen skje rundt 16 mai, men vi hadd ikke sex for den 20 den måneden, så det er jo litt rart ;) Men likevell har den 8 feb trollbundet meg dessverre :(

Skrevet

Ja jeg har termin på selveste valentine dagen 14 februar. :)

Skrevet

termin 14 februar..masse kynnere,stikkinger å menssmerter..men hadde det forrige svangerskap å..hun kom 3 uker før tide..føler jeg går til termin denne gangen..men ingen som vet..kan gjerne komme fra neste uke av:) hodet festa seg for et par uker siden, å det hjelpa på bekkenplagene:) er i bedre form nå enn før jul og høsten som har vært..

gleder meg til å bli ferdig nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...