Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 noen flere som sitter alene hjemme?? mannen min er ute med noen kompiser
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er og hjemme alene, min er på pokerkveld.. Skulle egentlig hente han, men snakka med han i sted, og han skulle få en annen til å kjøre han hjem... Men akk så kjedelig å legge seg alene.... Sitter heller på sofaen og koser meg med små spark:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 sukk alene her og..... Samboer dro på personalmøte på jobb klokka 7,så er dette arbeidskarer til tusen så de sitter jo å pilser mens de har møte de da... kjeder meg...dere da?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 er alene nesten HELE dager. Dette er mitt 2 svangerskap på et år. har en på 9 mnd og venter nr 2 i mai. I forige svangerskap var jeg sykemeldt pga alt mulig, så jeg kunne ikke jobbe, ikke trene og ikke orket jeg gå ut å treffe venner. Samboer jobbet, kom hjem å spiste og dro på fotballtrening og var borte i 4 timer pga det. Vær helg gikk med til kamper så jeg satt alene stort sett ALLTID. Nå har jeg selskap i gullgutten på dagtid, men har bekkenløsning og trenger myyyyyye hjelp. men nå jobber samboer overtid heeeele tiden så nå sitter jeg alene nå igjen. Holder på å klikke for meg. Trenger litt voksenprat om dagene ikke bare babyprat. Når han først er hjemme ser han tv eller sitter på dataen. TRUSTRERT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå