Gå til innhold

Noen som har erfaring med store babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på snart 5 mnd som på siste kontroll var 10.650 gram / 76 cm lang. (født 4315g/53cm) Han fullammes og har ikke startet på grøt enda. Nå lurer vi selvfølgelig på hvor dette skal ende.....:-)

Når flatet vekten ut på deres babyer? Gjevnet størrelsen seg ut i forhold til andre barn på samme alder?

Hilsen mor med veeeeldig lange slitne armer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Jeg lurer også på dette! Har også en stor gutt, men din var faktisk litt større en min! Det har ikke skjedd før :0) Mini 10,8 kg og 75 cm på 6mndrskontrollen. Lurer også på hvordan dette skal ende, men regner med det flater ut etterhvert. Min er nå 8,5 mndr og jeg føler han har strukket seg. Tar meg faktisk av og til i å tenke at han må "være såpass".. De er jo veldig lange for alderen i tillegg!

Skrevet

Datteren vår var 9520 gramn og 71 cm på 6 mndrs kontrollen. Men føler hun strekker seg veldig nå og hun er superaktiv så hun legger vel på seg mindre etter hvert.

Skrevet

lillesnupp var 7575 da han var 3 mnd og 1 uke... 61 lang. Han var 3225 og 50 l ved fødsel...fullammes her også... De sier han slekter på min far.. Han var nemlig 11 kg da han var 5 mnd... :=) rund og god... Men han er tynn nå, og var slank som barn...forsvinner som regel når de begynner å bevege seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...